با توجه به گسترش زندگی شهرنشینی و تغییر در سبک زندگی جوامع بشری، افراد با عقاید و فرهنگ های گوناگون ناچار به زندگی در یک ساختمان و در همسایگی هم شده اند. در نتیجه مشکلات و مسایل این نوع زندگی، ساکنین را به سمت انتخاب شخصی به عنوان مدیر ساختمان برای اجرای امور و برقراری قوانین، سوق داده است. در این میان رعایت دقیق یکسری از بایدها و نبایدها و حرکت روی مدار اخلاق، به فرهنگ آپارتمان‌نشینی» معروف شده است؛ فرهنگی که شاید پیشرفت چندانی نکرده است؛ اما اگر هر کس حد و حدود خود و دیگران را در زندگی آپارتمانی بشناسد، اختلافات کمتری بوجود خواهد آمد. رعایت فرهنگ آپارتمانی به ‌آسانی رعایت چند گزاره اخلاقی و قانونی ساده است. قانون تملک آپارتمان‌ها و آیین‌نامه آن می‌تواند راهنمای شما در این خصوص باشد. تصور هر شخص از مدیریت ساختمان، در دست داشتن اختیارات تام در مورد ساکنین و ساختمان است اما در نگاهی عمیق تر تنها دشواری و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات آن نمایان می گردد. یکی از راه حل های پیشنهادی در جهت بهبود مدیریت ساختمان های مسی و مجتمع ها استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان می باشد.

 وظایف مدیر ساختمان شامل :

  • برنامه ریزی برای هزینه های تعمیرات و نگهداری ساختمان
  • نظارت بر مسئولیت‌هایی که به افرادی نظیر نگهبان، سرایدار و . محول می شود
  • مدیریت بودجه و مستندسازی هزینه‌های مصرفی و قبوض
  • دریافت شارژ ماهانه از ساکنین با روش های مختلف از جمله نرم افزار ساختمان مسی
  • تعریف قوانین برای تسهیل مدیریت ساختمان

برقراری امنیت و آرامش در یک ساختمان

مهمترین وظیفه مدیر در یک ساختمان مسی برقراری آرامش و امنیت در فضاهای عمومی و اختصاصی می باشد که نیاز به توانایی های ویژه ای در این زمینه دارد. مواردی که مدیر ساختمان باید بر آن‌ها نظارت داشته باشد، مراقبت از تأسیسات و لوله کشی ساختمان، نگهداری از حیاط و باغچه‌ها، نگهداری‌های عمومی، تعمیرات ضروری، نظافت و تمیز‌کاری می باشد تا به بهترین شکل ممکن انجام شود و حتی ممکن است در ساختمان افراد دیگری مثل سرایدار، نگهبانی، مسئولان نظافت، باغبان و… نیز وظیفه‌هایی بر عهده داشته باشند که استخدام این افراد، نظارت بر حسن انجام وظایف، پرداخت حقوق آن‌ها از جمله وظایف مدیریت ساختمان مسی است و تمامی این موارد هزینه هایی را در بر می گیرد که در نرم افزار مدیریت آنلاین قابل تعریف می باشد. ماهیانه مبلغی از مجموع شارژهایی که ساکنین به مدیر پرداخت می نمایند در اختیار مدیر ساختمان مسی قرار می گیرد و مدیرعهده دارتصمیم گیری برای صرف این بودجه برای موارد مختلف می باشد. برای مثال منبع تامین هزینه‌های مربوط به پرداخت حقوق سرایدار ساختمان، تعمیر و نگهداری ساختمان، زیباسازی و هزینه‌های ضروری و پرداخت قبوض از این محل می باشد. هر ماه مدیر ساختمان مسی باید گزارش این هزینه‌ها را به صورت شفاف به ساکنین ساختمان ارائه و آن ها را از چگونگی هزینه کرد بودجه ها آگاه کند. محاسبه تمامی هزینه ها در نرم افزار مدیریت ساختمان مسی با ذکرعنوان مورد نظر به آسانی صورت می پذیرد و تمامی ساکنین از آن مطلع هستند.

 

نوسازی و بازسازی ساختمان از مهمترین وظایف مدیریت ساختمان

وظیفه مدیر ساختمان در برخورد با ساکنین بدهکار

دامنه اختیارات مدیر ساختمان و تصمیم گیری در مورد هزینه ها

ساختمان ,مدیریت ,مدیر ,های ,ساکنین ,مسی ,می باشد ,مدیر ساختمان ,ساختمان مسی ,مدیریت ساختمان ,نرم افزار ,مدیر ساختمان مسی ,مدیریت ساختمان مسی ,افزار مدیریت ساختمان

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه های صنعتی نت نگار گلستان خرید کارتن اسباب کشی meeliibb کابینت ممبران پایگاه اطلاع رسانی امنیت فناوری اطلاعات ایران همه چی رو ام آر آی سربازی ,دوران شیرین سربازی,دانستنی های سربازی معرفی محصولات زناشویی مجاز